Help! Mijn CRM sluit niet aan op de cloud! Of toch?

De cloud is enorm populair. Toch is nog lang niet elke organisatie volledig in de wolken. Menig notariskantoor, groothandel of mkb-organisatie heeft nog pakketten on premise staan. Hoe ga je daarmee om als je toch van de voordelen van de cloud wil profiteren?

Steeds meer naar de cloud

Het is aan de orde van de dag. Een notariskantoor met een CRM-pakket dat lokaal staat geïnstalleerd, een detacheerder met een eigen softwarepakket waar nog geen SaaS-versie van is. Wij beheren die pakketten natuurlijk met liefde on-premise voor die bedrijven. Tegelijkertijd zien we steeds meer toepassingen richting de cloud gaan, van Whatsapp tot Microsoft 365 en van ERP-oplossingen tot telefonie.

Gemiste (verkoop-)kans

Al die SaaS-oplossingen hebben integraties met andere cloudtoepassingen, maar niet met traditionele en branchespecifieke systemen. Jammer, want je hebt natuurlijk niet voor niets dat CRM-pakket aangeschaft. Als de telefoon gaat, wil je wel kunnen zien wie het is en wat de gesprekshistorie is, zodat je je klant optimaal kunt bedienen en een verkoopkans herkent als die voorbijkomt. Gelukkig is er nu een mogelijkheid om toch het maximale uit je on-premise pakket te halen.

Stappen zetten dankzij een hybride engine

Door een hybride engine te bouwen, bieden wij bedrijven mogelijkheden om uit die impasse te komen. Zo hoef je niet geforceerd al je software naar de cloud te brengen, maar ga je stap voor stap die kant op. Zo haal je het maximale uit de combinatie van on-premise software en cloudoplossingen.

Proberen?

Wil je samen met ons ontdekken wat zo’n hybride engine jouw organisatie brengen kan, laat het ons weten! Neem contact met ons op via bart@epesi.nl of bel naar 0118-613220 en we gaan het samen ontdekken.

Vorige
Vorige

Verbeteren zonder te veel consultants? Het kan!

Volgende
Volgende

Thuiswerken in een virtuele wereld? Het kan!